Grup Rocha, la imatge corporativa d’un grup empresarial

El creixement d’una corporació organitzada en diverses empreses pot fàcilment fer perdre identitat al Grup, i afectar a la presència i la sensació de grandària de les diverses empreses que la formen.

La creació d’una identitat visual de la corporació és una tasca complexa, i en molts casos el treball s’ha de realitzar amb logotips diversos que han evolucionat independentment uns dels altres.

La voluntat del Grup Rocha de reforçar la seva presència com a grup i reordenar la seva identitat corporativa ens va permetre dur a terme un treball d’un gran atractiu visual, però encara més un exercici conceptual per a la correcta resolució del problema.

Us mostrem diversos logotips de les empreses del grup que vàrem crear, i les seves aplicacions a diversos elements de promoció, …i sempre respectant la imatge visual del grup!

Maleta corporativa del Grup, per a la presentació de projectes i ofertes.


Creació de la imatge corporativa d’Activa Contrabaix, una de les empreses del Grup, que dóna menjar a la canalla de les escoles, els educa en els hàbits i els fa passar uns migdies entretinguts.



A l’escola no només s’estudia; és menja i s’aprenen hàbits. Taio, una altre de les empreses del Grup Rocha, va portar el projecte de donar menjar a la canalla de les escoles a Madrid. Explicar tota la seva experiència i sobretot explicar-ho d’una forma entenedora amb tot el suport gràfic necessari, va ser la feina que realitzarem a Nexe.

Portada fulletó informatiu.