“Teatro del bueno”

La participació en el projecte de creació de l’imatge visual de l’obra de teatre “Instruccions per fer-se feixista” va ser tot un un plaer, i em va permetre treballar amb un elenc artístic de luxe.

L’obra és una comèdia escrita per l’italiana Michela Murgia, i protagonitzada per la gran Mercè Aránega. L’adaptació i la dramaturgia corren a càrrec d’en Sergi Pompermayer, i tot plegat, sota la magistral direcció d’un bon amic, en Miquel Gorriz.

El projecte va començar a l’estiu del 2022, i mentre es treballava en l’adaptació i la direcció de l’obra, el director ja tenia vàries idees diferents de com hauriem de crear el cartell. Al principi es van esbossar aquelles idees per visualitzar-les i anar perfilant l’imatge final que es volia donar.

Després de les sessions fotogràfiques d’en David Ruano, que van aportar un conjunt de fotos magnífiques, va haver-hi un intents treball de proves a la recerca de la millor foto, les tipografies i la gamma cromatica adeqüada per a crear l’atmòsfera visual de l’obra, fins arribar al resultat final que va agradar a tothom.

Un cop decidit el disseny del cartell, procedirem als treballs d’adaptació d’aquesta imatge a diversos formats, horitzontals i verticals, per la creació d’anuncis banners per publicar a les xarxes socials, per a les cartelleres del teatres, etc…

El resultat final de tot el projecte és l’adaptació una comèdia, amb una bona imatge visual, que ha triomfat fent gira per tot Catalunya durant el 2023.

Com deia aquell… “Teatro del bueno!”, i si encara no l’heu vist, us la recomano!


Anunci Banner per a les xarxes socials

Adaptació de la imatge a un format vertical per a les cartelles dels teatres.

40 anys de copes i música

Hi ha un local de copes que és un clàssic de de la nit terrassenca, el Reina Victória Bar. El Reina, com el coneix tothom, va obrir portes al centre de Terrassa l’any 1983, i el 2023 va celebrar el seu 40è aniversari.

Com a usuari del local i amic del propietari, el Salva, vaig rebre l’encàrrec de la creació de la imatge visual de l’aniversari i la seva aplicació a diferents elements de difusió.

El projecte gràfic, basat en la pròpia imatge corporativa del bar (també realitzada per mi fa molts anys enrera), utilitza el símbol del local per convertir-lo en part del logotip del 40 anys.



Per començar calia fer saber a la clientela el 40è aniversari del local, i es van crear una série d’anuncis banners inicials per a les xarxes socials, anuncis per la premsa local, cartells i fulls informatius, etc… per donar la notícia.





Acaba la fase inicial del projecte (fer saber a tothom l’aniversari), es va anar evolucionant amb el simbol de l’aniversari, dotant-lo d’un conjunt de diferents orles, il·lustrades amb elements relacionats amb les copes i la música del bar. Aquestes son algunes de les creades com a banners, per anunciar diferents activitats.








Nova Jazz Cava

La Nova Jazz Cava de Terrassa, veritable temple del jazz nacional, acull els concerts del Festival de Jazz de Terrassa, però també ofereix una llarga temporada estable amb moltíssims concerts.

A Nexe, des de fa molts anys, tenim cura de la imatge gràfica de la sala i hem anat creant diferents sèries d’il·lustracions anuals per als programes mensuals, i cada any fem una nova sèrie. Aquí us volem mostrar algunes de les creades en els últims vint anys. …esperem que us agradin!


Banner per a la promoció dels cursos de ball de swing.





Anunci Banner d’inici de la temporada estable 2020-2021.




Portades dels programes de la temporada 2003-2004.

Portades dels programes de la temporada 2004-2005.

Portades dels programes de la temporada 2005-2006.

Portades dels programes de la temporada 2006-2007.

Portades dels programes de la temporada 20007-2008.

Portades dels programes de la temporada 2001-2002.

Portades dels programes de la temporada 2009-2010.








Diferents versions del Logotip de la Nova Jazz Cava de Terrassa creat el 1998.